poniedziałek, 19 stycznia 2015

Duży Anioł i dzwonek

W tym roku rozszerzyłam asortyment Bożonarodzeniowy o dużego Anioła i dzwoneczek. Anioła kiedyś już robiłam, ale skończyło się na paru sztukach. Teraz mam ich znacznie więcej. Cieszą mnie dzwonki, bo jest to cos innego. Dzwonki są "ruszające się", czyli dziurka przez która przewlekamy nitkę nie jest na sztywno przytwierdzona do reszty.
 





 
Poza tym, jak co roku robię gwiazdki. Oprócz starych wzorów pojawia się nowe.
I Aniołki - mniejsze w 4-rech wariantach :)

Pozdrawiam. Dorota
 

2 komentarze:

  1. Piękne ozdoby choinkowe. U mnie dojrzewa plan na super dużego aniołka, lecz na razie brak schematu. Może do przyszłych świąt zdążę.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one foremne, piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.