sobota, 30 stycznia 2016

Podkładki pod talerze -prostokątne

Witam po naprawdę jak dla mnie, niedużej przerwie. Staram się dotrzymać słowa i bywać tutaj częściej a co za tym idzie, pracować nad swoja systematycznością. :)

U mnie twórczo...mogę powiedzieć nawet, że bardzo twórczo. Zasypują mnie zamówienia, wracają do mnie osoby, dla których już nie raz mogłam zrealizować indywidualne projekty. Staram się realizować je na bieżąco - za niewielkie opóźnienia i tutaj przepraszam. Nie zawsze uda się tak poukładać dzień po pracy aby przysiąść nad  splotem tyle czasu ile bym marzyła.  

 Staram się powoli wprowadzać nowe projekty do mojej "Sielskiej chaty". Nie zawsze jednak udaje mi się zrobić to w wymarzonym przeze mnie czasie bo przede wszystkim zamówienia i ich realizacja.
 
Nowością jednak są podkładki - prostokątne i....już .. w następnym poście okrągłe. Można je nazwać podkładkami śniadaniowymi bo są wystarczająco duże. swobodnie staje na nich duży, obiadowy talerz. Czyli może jednak nazwać je "podkładkami obiadowymi"?
 
Wymiary podkładek to 37 x 30 cm.
Co o nich sadzicie?
 









19 komentarzy:

  1. Super, bardzo mi się podobają ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Podobają mi się stonowane kolory. Czekam na obiecane okrągłe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne.Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że bardzo podobają mi się Twoje prace, lubię bardziej te okrągłe, ale to mój osobisty pogląd... trzeba mieć cały wachlarz propozycji dla swoich Klientów...
    Pozdrawiam
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się podobają; ładny wzorek i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie grubych wloczek , ale w twoim wykonaniu natychmiast zmieniam przekonania . Są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podobają. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne przymierzam sie do takich :-) to na drutach czy szydełku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne podkładki :-) Świetny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu są i inne - okrągłe. Wrzucę może dzisiaj zdjęcia :))

      Usuń
  11. Jak zwykle Dorotko pięknie to zrobiłaś, ale te okrągłe też cudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez świetny miałaś pomysł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.