niedziela, 29 października 2017

Powrót

Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie....
 
a zwłaszcza tych, którzy jeszcze chociaż troszeczkę mnie pamiętają.
Wiem, obiecywałam bywać tutaj częściej a przede wszystkim pisać...
niestety znowu minęło równe 5 miesięcy. Blog zakurzony, pokryty pajęczynami.
 
Zycie biegnie tak szybko, że te parę miesięcy znowu minęły niepostrzeżenie. Były wakacje, był urlop a teraz mam już za parę dni 1 listopada... za chwile Boże Narodzenie. No cóż... bije się w piersi i zasiadam tutaj na dłużej. Co u Was??
 
U mnie robótkowe bardzo intensywnie. Czas przygotowań do Jarmarków już trwa u mnie od sierpnia. Sprzedaję już (jak co roku) szydełkowe gwiazdki, aniołki, dzwoneczki. Nowością u mnie są aktualnie wszelkiego rodzaju grube czapy na zimę. Są mięciutkie i naprawdę grubaśne. sami zobaczcie. 
 







 

22 komentarze:

  1. Wspaniale, że jesteś!
    Super czapuchy, bardzo na czasie bo zimno:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne czapki i od razu widać że będą bardzo ciepłe:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapusie śliczne. Dorotka ja Ciebie pamiętam i nie mam zamiaru zapomnieć. Cieszę się że reanimowałaś swojego bloga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. no w końcu jesteś ... chociaż czasami widzimy się na FB;
    Dorka miło Cię widzieć ( na banerku ) uśmiechniętą :) a gdzie kociaki ?
    czapy urodziwe :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie czapeczki są prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne czapeczki :)) Witaj po przerwie :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ! Czapki wszystkie cudne . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne.czapki,pisz.czesciej.gratuluje.wspnialych.prac

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bordowa skradła moje serce <3 Marza mi sie takie czapki, powiedz mi czy osoba która nie ma z tym styczności miałaby duże problemu w wykonaniu takiej nakrapianej czapeczki? A n o i oczywiście witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapki wyglądają bardzo cieplutko i tak przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne czapy. Przydadzą się w chłodne i mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czapeczki z serduszkami są przeurocze.
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.