środa, 15 kwietnia 2015

Zazdrostka

Wczoraj skończyłam kolejne zamówienie.
Nowa zazdrostka z motywem nigdy jeszcze nie robionym.
Podoba mi się. Długość 146 cm /29 cm. Motyw powtarzalny na 19 cm.
 





 
Na zewnątrz tak przyjemnie, aż chce się na spacer.
Dzisiaj oficjalnie rozpoczęłam pierwszą zazdrostkę dla siebie, którą zawieszę zaraz po ukończeniu małego remontu.  
Rozpoczęłam skromnie, bo od drzwi balkonowych. W mojej głowie czekają już następne projekty - na klatkę schodowa i do sypialni.
Wszystko musi być gotowe za 2 miesiące....Dam radę. :))
Pozdrawiam. Dorota
 

11 komentarzy:

  1. Zazdroska jak zawsze piękna w Twoim wykonaniu. Ciekawa jestem Twoich :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przemierzyłam wzdłuż i wrzesz najbliższe i dalsze sklepy z zazdrostkami i katastrofa... chyba uśmiechnę się do Ciebie o wykonanie i dla mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroska cudna ! Trzym kciuki i czekam na efekt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota,każdą Twoją zazdroską,firanką jestem zachwycona...kiedyś u Ciebie zamówię takie.Chciałam już teraz do mojego domu ale chyba będę się z niego wyprowadzać,podjęliśmy budowę o nowym,więc już teraz myślę jaki będzie.Zgłoszę się do Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jak zwykle. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zazdroska ,bardzo ciekawy motyw.Pozdrawiam cieplutko i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny wzór Dorotko. Remontuj, remontuj a potem nam pokaż:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zazdrostka :-)
    Bardzo jestem ciekawa, co dla siebie wydziergasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko, dopiero dziś znalazłam twój komentarz NA STARYM blogu, dokąd zaglądam w sumie tylko z sentymetu, bardzo rzadko. Ten nowy adres lewkonia.blogspot.com aktualnie testuję po jakichś zakłóceniach, może Ci się pokazać info, ze go nie ma, ale to kłamstwo:) Próbuj ręcznie wpisać adres, to może mnie znajdziesz. Dodam ,że jest to ju trzecia moja wersja, tę drugą skasowałam jakoś tak w chwili tumiwisizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, a jest szansa,że umieścisz schemat na Szydelkomanii?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.