sobota, 11 kwietnia 2015

Zazdrostka "Kwiaty w doniczkach"

Witam sobotnie :)
Parę tygodni temu obiecałam, że zrobię zazdrostkę. Troszkę to trwało, zamówienia wielkanocne mnie zasypały. Teraz mam już czas na realizacje indywidualnych, większych. Pierwsze ukończone to właśnie zazdrostka "Kwiaty w doniczkach". Motyw jest powtarzalny i każdy ma 25 cm. Do tego dochodzą brzegi z obu stron - 10 cm łącznie. Dla zainteresowanych schematem, można go odnaleźć na mojej nowej stronie z wzorami Szydełkomania.
 






 
Życzę pięknej soboty :)
 

10 komentarzy:

  1. Zachwycam się nieustannie. Myślę, czy nie mogłabyś zrobić mi firaneczki do kuchni? Mam długaśną po Babci, piekną, ale zasłania całe okno i jeszcze trochę, a kuchenne okno słuzy kotom za "wejściówkę". No i sobie zabawę urządziły w zwis koci ozdobny firankowy. Potrzebuję więc firanki mocno ażurowej ( światło ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Joasiu :) Oczywiście - bardzo chętnie wykonam zazdrostke dla Pani. Możemy się skontaktować mailowo?

      Usuń
  2. Piękna. Myślę że skorzystam ze schematu.Już widzę tę firaneczkę w moim oknie.Pozdrawiam również życząc fantastycznego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo wiosenna.Słonecznej i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Przepiękny wzór i perfekcyjne wykonanie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wszystkie Twoje firaneczki ,ta również wygląda pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.