sobota, 1 października 2016

Spinki do włosów

Witam serdecznie bo naprawdę nie dużej przerwie :)

Czas leci nieubłaganie i naprawdę zawsze mnie zastanawia to, że niektórzy się nudzą. U mnie wciąż doba za krótka a plany za duże. No może niektórzy tak maja :) Jesień - zaprawy zrobione chociaż w tym roku wcale nie szalałam. Powoli trwają już przygotowania do jarmarków Bożonarodzeniowych. Asortymentowo wprowadziłam trochę drobiazgów czyli przede wszystkim ozdób bo włosów dla dziewczynek z elementami.....oczywiście szydełkowymi.

Przy okazji zapraszam do mojego Sielskiego Targu
 

 









 

12 komentarzy:

  1. Pięknie Dorotko. Jak ja Cię rozumiem. U mnie czas też płynie nadspodziewanie za szybko. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ozdoby, zwłaszcza różowe :-) ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne spineczki. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spineczki. Na pewno uszczęśliwią niejedną dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne te spineczki!!! A co du nudy, to nie znam takiego słowa. Czasem chciałabym się ponudzić przez chwilkę, ale bardzo trudno zatrzymać mi ten pędzący czas:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te spinki. Moja córka śmiga w podobnych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for sharing an interesting and very useful article. And let me share an article about health here I believe this is useful. Thank you :)

    Obat Herbal untuk Limpa Bengkak
    Pengobatan Glaukoma Tanpa Operasi
    Pengobatan Untuk Kelenjar Air Liur Tersumbat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.