sobota, 1 października 2016

Spinki do włosów

Witam serdecznie bo naprawdę nie dużej przerwie :)

Czas leci nieubłaganie i naprawdę zawsze mnie zastanawia to, że niektórzy się nudzą. U mnie wciąż doba za krótka a plany za duże. No może niektórzy tak maja :) Jesień - zaprawy zrobione chociaż w tym roku wcale nie szalałam. Powoli trwają już przygotowania do jarmarków Bożonarodzeniowych. Asortymentowo wprowadziłam trochę drobiazgów czyli przede wszystkim ozdób bo włosów dla dziewczynek z elementami.....oczywiście szydełkowymi.

Przy okazji zapraszam do mojego Sielskiego Targu
 

 









 

11 komentarzy:

  1. Pięknie Dorotko. Jak ja Cię rozumiem. U mnie czas też płynie nadspodziewanie za szybko. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ozdoby, zwłaszcza różowe :-) ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne spineczki. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spineczki. Na pewno uszczęśliwią niejedną dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Today let us have a chat next Louis Vuitton handbags What would it popular? Friends often watch Fashion Week street shooting some difficult to find these ultra-high rate of appearance of the Chanel handbags by the influx of people love.There are a number of high profile Original Rolex Watches brands now aggressively entering China, even though the majority of fine 1:1 Replica Breitling Watches sold to Chinese are still purchased outside of China, due to the high luxury tax on the mainland.Rolex Air King Brands, she says, need to have a presence in the Middle Kingdom in order to capture the traveler who will buy Omega Watches Replica when abroad.And the point that one of these awash is a watch not awash by Replica Tag Heuer?


    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne te spineczki!!! A co du nudy, to nie znam takiego słowa. Czasem chciałabym się ponudzić przez chwilkę, ale bardzo trudno zatrzymać mi ten pędzący czas:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Black ceramic material made of the Uk Swiss Replica Watches chain pawl and automatic wheel. Rotating bearings are made of white ceramic. All this is uk replica watches for better performance and reliability because the ceramic is almost no wear.Upgrade to Breguet gossamer.The balance of the hairspring is swiss replica watches reduced and the corresponding vibration frequency is increased to 4 Hz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te spinki. Moja córka śmiga w podobnych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.