niedziela, 28 czerwca 2015

Candy na rozpoczęcie wakacji.

Witam serdecznie wszystkich zaglądających :)

Ostatnio coś mnie mniej w Sielskiej Chacie. Przyczynę znam - remont, który trwał do wczoraj. Teraz pozostało tylko sprzątanie i jak to w takich sytuacjach bywa.... stwierdzenie, że jeszcze to by wypadało zmienić a tamto wyczyścić. I tak w koło. Niestety jestem w takiej sytuacji, że za każdą wykonaną rzecz muszę płacić. Ale nie ma co narzekać. Cieszy mnie to, że idę do przodu a nie stoję w miejscu :))


Tak na rozpoczęcie lata i wakacji proponuje "chodniczkowe Candy". Do wygrania nieduży dywanik wykonany z grubego, bawełnianego sznurka w kolorze szarym, ecru z paroma paskami granatu. Zasady takie jak zawsze: Komentarz i umieszczenie linka na swoim blogu.
Termin do 19 lipca (niedziela). Losowanie będzie następnego dnia.
 
Zapraszam serdecznie. Dorota
 


 

12 komentarzy:

  1. W moim czekoladowym salonie kolor niebieski już się na dobre rozgościł w dodatkach i drobiazgach. Z przyjemnością ocieplę go Twoim chodniczkiem, o ile los łaskawie spojrzy na moje zgłoszenie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny dywanik z chęcią ustawię się w kolejce.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Dywanik jest cudowny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Prześliczny dywanik w kolorze moich oczu. Idealnie wkomponowałby się do mojej mikroskopijnej sypialni.
    Ustawiam sie grzecznie w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się na candy, bo chodniczek cudny i lubię kolor niebieski. Informacja o candy u mnie na blogu po prawej stronie, Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję sie do zabawy.... Chodniczek śliczny
    Pozdrawiam
    Babaga
    detlew@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią się zapisuję ! Pozdrawiam ! http://latajacedruciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno znalazłabym dla chodniczka fajne zastosowanie = podoba mi się bardzo :)
    Banerek jest z prawej strony bloga http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny dywanik:)
    Biorę udział :)
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny:) Oczami wyobraźni widzę go w szarym pokoju mojego nastoletniego syna:) Dlatego i JA,JA chętna JA - już głośniej krzyczeć nie umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ,jaka szkoda ,ze sie zagapilam, taki ladny dywanik,pozdrawiam CIE kochan z Warszawy,,sciskam, ania,perelka i groszek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.